Masterclass Toegepaste Neuromarketing (HBO)

Klassikaal, Thuisstudie Basis of Thuisstudie Excellent

Door kennis en kunde over Neuromarketing ben je nog beter in staat je afnemers te begrijpen. Je gaat zicht en controle krijgen over zijn reactie(s) op marketingstimuli. Het zicht op én de controle over ontstaan doordat je gaat begrijpen welke processen in de hersenen plaatsvinden op het moment dat een klant zijn keuzes maakt. Let wel; wij mensen zijn ‘keuzemachines!’ Bewust en onbewust maken wij ongeveer tussen de 100 en de 8000 keuzes per dag. Dat is een gigantisch aantal. Zeker als je dit op jaar basis door calculeert. 
Neuromarketing is een contaminatie van drie woorden, namelijk neuro, market én getting. Met ander woorden: hoe krijg ik de markt te pakken aan de hand van de werking van hersenen?
Vraag studiewijzer aanAanmelden

Bekijk hier de agenda van praktijkdagen. Of stel je vraag hier.

Wat leer je in deze masterclass?

Neuromarketing richt zich op de perceptie, de belevingswereld van de klant, het gaat om het voelenwillen én kiezen: wat trekt zijn aandacht?

  • je leert wat neuromarketing precies is
  • je leert welke psychofysiologische-onderzoekstechnieken voor handen zijn
  • je leert hoe je dit in jouw winkel, bedrijf of organisatie toepast
  • je leert hoe je gedrag, met behoud van keuzevrijheid, kunt beïnvloeden
  • je leert herkennen welke onbewuste processen er in het menselijk brein plaatsvinden

Voor wie?

Voor iedereen die werkzaam is binnen het bedrijfsleven, bij de overheid, in het onderwijs en de gezondheidszorg.

Klassikaal

Het klassikale traject is zo samengesteld dat dit perfect te combineren is met een druk werk- en privébestaan. De duur is 4 maanden, bestaat uit 16 hoofdstukken en 2 klassikale praktijkdagen.

Thuisstudie Excellent

Thuisstudie incl 6 interactieve online lessen.

Meer informatie

Thuisstudie Basis

Het thuisstudie traject is zo samengesteld dat je in je eigen tempo kunt studeren waar en wanneer je maar wilt.

Vraag jouw studiewijzer aan!

    Voorkeur studietype

    Studiewijzer gelezen, en wil je je aanmelden? Klik dan hier!

    • wat neurologie is
    • wat neuropsychologie is
    • wat neuromarketing en nanomarketing is
    • wat beïnvloedingspsychologie is
    • de invloed van onbewust en bewust denken op gedrag
    • twee mentale systemen
    • wat tegenzin, tegenin en weerstand is
    • de werking van het menselijke brein
    • hoe waarde-motivatie-zingevingswoorden jouw gedrag beïnvloedt
    • hoe wereldbedrijven als Coca-cola, Pepsi en Sony ons onbewust beïnvloeden tot koop van hun producten
    • taaltechnieken die zorgen dat mensen jou nooit meer vergeten
    • het herkennen van en inspelen op ons gedrags-, sensatie-, en denkbrein
    • de 10 gevoeligheden van ons gedragsbrein
    • het herkennen en inzetten van omgevingsprikkels die direct invloed hebben op keuze en richting van ons menselijk gedrag

    Klassikaal

    • 2 klassikale praktijkdagen (van 09.30 – 12.30 uur)
    • syllabus met de volledige lesstof, een mooi en bruikbaar naslagwerk
    • bonus: ‘Basisboek Neuromarketing’ van Eveline van Zeeland t.w.v. € 36,-
    • bonus: ‘Alles wat je moet weten over beïnvloeden!’ van Hein Heijen t.w.v. 35,-
    • onbeperkte ondersteuning en begeleiding tijdens studie
    • bijzondere trainingslocatie inclusief gratis koffie/thee en andere versnaperingen
    • Masterclass certificaat mét onderwijskundige HBO validatie als bewijs van kennis en kunde over Toegepaste Neuromarketing 

    Thuisstudie Excellent

    • 6 interactieve onlinelessen (2 uur en 45 minuten lesmateriaal)
    • syllabus met de volledige lesstof, een mooi en bruikbaar naslagwerk
    • bonus: ‘Basisboek Neuromarketing’, van Eveline van Zeeland t.w.v. € 36,-
    • bonus: ‘Alles wat je moet weten over Beïnvloeden’, van Hein Heijen t.w.v. € 35,-
    • 3 digitale contactmomenten ter ondersteuning en begeleiding tijdens studie
    • Bewijs van deelname mét onderwijskundige HBO validatie

    Thuisstudie Basis

    • syllabus met de volledige lesstof, een mooi en bruikbaar naslagwerk
    • bonus: ‘Basisboek Neuromarketing’, van Eveline van Zeeland t.w.v. € 36,-
    • 3 digitale contactmomenten ter ondersteuning en begeleiding tijdens studie
    • Bewijs van deelname mét onderwijskundige HBO validatie
    • Klassikaal: gedurende de lockdown periode incl €1000,- Corona Studie Subsidie: nú van 2499,- voor 1499,- all-in, exclusief btw
    • Thuisstudie: gedurende de lockdown periode incl €1000,- Corona Studie Subsidie: nú van 1699,- voor 699,- all-in, exclusief btw
    • Incompany training of training op maat? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden en tarieven.

    Ik vind de trainingen neuromarketing en sales psychologie bijzonder boeiend, inhoudelijk steekt het goed in elkaar en is erg leerzaam voor sales mensen en zeker ook voor andere beroepsgroepen. In combinatie met Hein Heijen als docent heeft het een unieke opzet.

    dhr. Bart Weijersdirecteur Amweko BV

    Praktische Informatie

    Start: per direct

    Studieduur:

    • Klassikaal incl persoonlijke begeleiding én 2 geheel verzorgde praktijkdagen | 4 maanden
    • Thuisstudie incl persoonlijke online begeleiding | op eigen tempo

    Investering:
    Inclusief Corona Studie Subsidie van €1000

    • Klassikaal incl Corona Studie Subsidie nú van 2499,- voor 1499,- all-in, excl btw
    • Thuisstudie incl 6 interactieve onlinelessen incl Corona Studie Subsidie van 1999,- voor 999,- all-in, excl btw
    • Thuisstudie incl Corona Studie Subsidie nú van 1699,- voor 699,- all-in, excl btw
    • Incompany wij bespreken graag de mogelijkheden

     

    Nieuwe praktijkdagen Groep 18

    Yes, nieuwe groep, nieuwe data!

    Dag 1 vrijdag 03 februari 2023
    Dag 2 vrijdag 03 maart 2023

    Tijd: 10.00 uur – 13.00 uur

    Locatie: Van der Valk | Zaltbommel

    Nieuwe praktijkdagen Groep 19

    Yes, nieuwe groep, nieuwe data!

    Dag 1 vrijdag 19 mei 2023
    Dag 2 vrijdag 23 juni 2023

    Tijd: 10.00 uur – 13.00 uur

    Locatie: Van der Valk | Zaltbommel

    “Neuroscience over the next 50 years is going to introduce things that are mind-blowing”

    David Eagleman