Experience class
Toegepaste Neuromarketing & Salespsychologie

niveau 1

“Mensen vergeten wat je tegen ze hebt gezegd, mensen vergeten ook wat je allemaal voor ze hebt gedaan, echter mensen zullen nooit vergeten hoe ze zich bij jou hebben gevoeld.”
(Maya Angelou)

De kracht van elk verhaal ligt in het zelf ervaren!

  • hoe is het om onbewust beïnvloed te worden
  • hoe is het om zelf deel te nemen aan het Coca Cola – Pepsi paradox experiment
  • hoe beïnvloedt geur jouw denken en gedrag
  • hoe geluid en beeld je aanzet tot koop van een product of dienst
  • wat is intuïtie en wat betekent het als intuïtie zich aandient
  • welke denksystemen gebruik jij, tijdens het maken van
    alledaagse kleine en grote keuzes, in het leven
  • waaraan merk je dat denksystemen harmoniëren of conflicteren

Voor wie

Voor iedereen die werkzaam is op het gebied van marketing, sales, communicatie,
onderwijs, HR-management, gezondheid en overheid.

Praktische info

Datum: nieuwe data volgen snel
Tijd: 10.00 – 12.00 of 14.00 – 16.00
Locatie: Kasteel De Keverberg | Kessel of
Het “Auditorium” Van der Valk | Zaltbommel
Investering: 199,- p.p. all-in, excl btw
Incompany: 999,- excl btw
Docent | Spreker: Hein Heijen