Masterclass
Toegepaste Neuromarketing (HBO)

“Neuroscience over the next 50 years is going to introduce things that are mind-blowing
(David Eagleman)

Neuromarketing richt zich op de perceptie, de belevingswereld van de klant, het gaat om het voelen en willen: wat trekt zijn aandacht?

  • je leert wat neuromarketing precies is
  • je leert welke psychofysiologische-onderzoekstechnieken voor handen zijn
  • je leert hoe je dit in jouw winkel, bedrijf of organisatie toepast
  • je leert hoe je gedrag, met behoud van keuzevrijheid, kunt beïnvloeden
  • je leert herkennen welke onbewuste processen er in het menselijk brein plaatsvinden

Voor wie
Voor iedereen die werkzaam is op het gebied van marketing, sales en communicatie.

Het master traject is zo samengesteld dat deze perfect te combineren is met een druk werk -en privé bestaan. De duur is 4 maanden, bestaat uit 16 hoofdstukken en 2 klassikale praktijkdagen.

Analyse van de Masterclass Toegepaste Neuromarketing (HBO) in 2019 door PLATO van de Universiteit Leiden heeft uitgewezen dat de Masterclass Toegepaste Neuromarketing, zoals verzorgd door de Academie voor gedragskennis, onderwijskundig-didactisch onderbouwd is opgezet en dat de inhoud ervan op HBO-niveau ligt.

 

Praktische info

Start: per direct
Studieduur:
4 maanden inclusief 2 praktijkdagen

Praktijkdagen:
Groep 1, 2, 3, 4, 5 enafgerond

Groep 7: aanmelden kan nu
Dag 1: vrijdag 05 juni 2020
Dag 2: vrijdag 25 september 2020

Tijd: 10.00 uur – 16.30 uur
Locatie: Van der Valk | Zaltbommel
Investering: 2.499,- all-in, excl btw
Incompany: wij bespreken graag de mogelijkheden

* SPECIAAL voor leden van SMC
Sales Management Club
Tijd: 10.00 uur – 16.30 uur
Locatie: Van der Valk | Zaltbommel
Investering: 1.999,- all-in, excl btw